مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

(پست ثابت)

بهترین محبت های پاک تقدیم به دل های پر مهری که ما را فراموش نمی کنند...

نظرات 65 + ارسال نظر
دریچه ای رو به هنر وفر هنگ شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 10:24

با سلام/- بسیارخوب/ در بروز شده های بلاگفا هستید / موفق /پیروز وهرروز بهتر از دیروز باشید.در ضمن

تبادل لینک را صلاح میدانید-؟

ما گدایان خیل سلطانیم شهربند هوای جانانیم
بنده را نام خویشتن نبود هر چه ما را لقب دهند آنیم
گر برانند و گر ببخشایند ره به جای دگر نمی‌دانیم
چون دلارام می‌زند شمشیر سر ببازیم و رخ نگردانیم
دیگران در هوای صحبت یار زر فشانند و ما سر افشانیم
مر خداوند عقل و دانش را عیب ما گو مکن که نادانیم
هر گلی نو که در جهان آید ما به عشقش هزاردستانیم
تنگ چشمان نظر به میوه کنند ما تماشاکنان بستانیم
تو به سیمای شخص می‌نگری ما در آثار صنع حیرانیم
هر چه گفتیم جز حکایت دوست در همه عمر از آن پشیمانیم
سعدیا بی وجود صحبت یار همه عالم به هیچ نستانیم
ترک جان عزیز بتوان گفت ترک یار عزیز نتوانیم

سلام متشکرم
آدرس وبلاگتون؟؟

عرفان سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 16:42 http://negin114.blogfa.com/

با سلام
احسنت به این همه مهربانی و لطافت عاشقانه
انشاا... همیشه قلمتون مستدام باشه.
وب من که به وب شما نمیرسه ولی خوشحال میشم به کلبه ام میهمان شوید وتبادل لینک کنیم. موفق باشید .

سلام
متشکرم

لیلا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 11:24 http://tahavol.mihanblog.com

تو همان مهربانی هستی؟! یا مهربانی همان توست؟!
نمی دانم
می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید . . .

سلام مهربان جانم روزتون بخیر و شادی

مهربان باش!
، مهربانی زلالی عشق های جاودانه است ،
مهربانی ستایش احساسهای پاک است ، مهربانی ترنم یگانگی روح آدمهاست...
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت

لیلا چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 06:16

سلام صبحتون به خیر

به خاطر اینکه یادم رفت تو پیام قبل بهتون صبح به خیر بگم

سلام صبح شما هم به خیر و نیکی

لیلا سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 09:27 http://leyla-taraghi.blogsky.com

یک شاخه گل
یک دنیا مهربونی

تقدیم به شما که هم گلی هم مهربونی

لیلا جان خودت گلی
و با اومدنت این فضا رو معطر میکنی

لیلا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 13:38 http://leyla-taraghi.blogsky.com

تنها خداست که می‌داند بهترین در زندگیت چگونه معنا می‌شود.من در سال نو آن بهترین را برایتان آرزو می‌کنم

سلام
نوروزتان مبارک

سلام لیلا جان
امیدوارم سالی پر از
امید
شادی
و سلامتی
در پیش رو داشته باشی

Sara شنبه 29 آذر 1393 ساعت 10:29 http://sajadiyeh4.loxblog.com/

یک ثانیه از عمر دراز شب یلدا
باعث شده تا صبح به یادش بنشینیم
 
ده قرن ز عمر پسرفاطمه بگذشت
یک شب نشد از داغ فراقش بنشینیم
 
 
 
 
طرح سراسری خواندن دعای فرج
جهت تعجیل در ظهور حضرتش
شب یلدا - ساعت21
هم زمان در سراسر کشور
لطفا این پیامک را نشر دهید تا میلیون ها نفر دعاگوی حضرتش باشند...

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

مطهر دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 11:05 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس
واقعا صدای باران زیبا ترین ترانه ی " خداست "

سلام
سپاسگزار حضورتون هستم

الهه پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 18:09 http://vasekhoda.blogfa.com/

همه گویند :به تعجیل ظهورش صلوات، کاش این هفته بگویند :به تبریک حضورش صلوات.

اللّهُمّ صَلِّ عَلی مُحمّد وَ آلِ مُحَمّد

خلوت خدایی شنبه 17 آبان 1393 ساعت 13:30 http://vasekhoda.blogfa.com/

مرغ دل حسرت زده شیدای حسین است
سرمایه ی ما، مشق الفبای حسین است
تــاریــخ بشـر تــا ابــدالدهر مـداوم
مدیون فداکاری و سودای حسین است
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی
یا صدایی دلنشین
همین که قلبت زیبا باشد
قلبت زیبا ببیند، کافیست
داشتن قلبی زیبا تا اندازه ای خاص هست
که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی …

زیباترین سعادت هر انسان ،نگاه پرمهر خدا بر اوست
انشاا...همیشه سزاوار این نگاه باشید .
متشکرم

خلوت خدایی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:04 http://vasekhoda.blogfa.com/

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است

آن را در آسمان نیز نخواهد یافت

خانه ی خدا نزدیک ماست

و تنها اثاث آن ، عشق است . . .

روزی ما دوباره کبوترهایمان را
پرواز خواهیم داد
و مهربانی
دست زیبایی را خواهد گرفت
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی که نباشم

شاملو

خلوت خدایی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:03 http://vasekhoda.blogfa.com/

الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .

ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .

آمین

آمین...
متشکرم برای دعای زیباتون!

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغـــاز عالــم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم ؛ تـــــو را دوست دارم
نه خطی ، نه خالی ! نه خواب و خیالی !
من ای حس مبهــــم تــــو را دوست دارم
سلامی صمیمی تر از غـم ندیدم
به اندازه ی غم تو را دوست دارم
بیــــا تا صدا از دل سنگ خیــــزد
بگوییم با هم : تو را دوست دارم
جهان یک دهان شد همـــآواز با ما :
تو را دوست دارم ، تو را دوست دارم

سلام و سپاس از حضور تون

اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه ) سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 12:47

یادمان باشد به دل کوزه ی آب،که بدان سنگ شکست . . .
بستی از روی محبت بزنیم!!
تا اگر آب در آن سینه پاکش ریزند . . .
آبرویش نرود . . . !
یادمان باشد فردا,ناز گل را بکشیم . . .
حق به شب بو بدهیم . . .
و نخندیم دگر به ترکهای دل هر گلدان . . . !!
و به انگشت نخی خواهیم بست، تا فراموش نگردد فردا…!
زندگی شیرین است!
زندگی باید کرد . . .
و بدانم که شبی، خواهم رفت . . . !!!!!!!!
و شبی هست که نباشد پس از آن، فردایی . . . !!!!

زنندگیت آروم و سرشار از امید و سرزندگی

یاد من باشد فردا دم صبح ،
به نسیم از سر صدق سلامی بدهم
و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش نگردد فردا …
زندگی شیرین است ، زندگی باید کرد
گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم در دل ،
لحظه را در یابم …
من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی خودم، عرضه کنم …
یک بغل عشق از آنجا بخرم

ذهن مـــا باغچه است
گل در آن بایــد کاشت
گـــر نـکاری گـــل مــن
علف هرز در آن می روید
زحمت کاشتن یک گل سرخ
کمتر از برداشتن هرزگی آن علف است
ممنونم سمانه جان از انتخاب این شعر زیبا

آذین چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 08:49 http://incrediblemath.mihanblog.com/

ما همه با زندگی معامله می کنیم !

با خودمان هم معامله میکنیم و با کسانی که دوستشان داریم هم!

اگر نبخشی ، نمی بخشم

خیانت کنی ، خیانت میکنم

بدی کنی ، بدی میکنم

دروغ بگویی ، دروغ می گویم

و همیشه کوچک می مانیم

بدون تجربه ی زندگی بالاتر و آرمانی تر !

این را بدانیم که با خوب

خوب بودن هنر نیست !

ممنونم آذین جان از حضورت

علی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 00:43 http://ploton.blogsky.com

سلام باعث بسی افتخارودلخوشی بنده شدکه باتشریف فرمایی خودتان دروبلاگم به اشتباه تایپی من اشاره کردیدوبرایم نظرگذاشتیدمتشکرم

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
سلام
در پناه حق موفق باشید

از تو که حرف می زنم، همه فعلهایم ماضی اند،
ماضی خیلی خیلی بعید
کمی نزدیکتر بنشین
دلم برای یک حال ساده تنگ شده است !

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت …..

قصه عشق ، انسان بودن ماست….

آذین یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 10:03 http://incrediblemath.mihanblog.com/

سلام اشکال نداره استفاده کنید..........خوشحال شدیم ب ما سر زدید....... میلاد امام رضا رو هم به شما تبریک میگم

سلام و سپاس از حضورتون
ممنونم دوست عزیز
میلاد نور بر شما هم مبارک

خلوت خدایی شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 14:17 http://vasekhoda.blogfa.com/

سلام خانوم مهربون ممنونم به وبلاگم سر زدین
با افتخار لینکتون کردم

سلام
متشکرم
ایامتان سرشار از باران مهربانی و صفا!

Kh چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 05:07

سلام همکارخوبم
ان شاالله عازم زیارت امام رضا هستم
چند وقتی نیستم
نائب الزیارة. تون هستم
حلال کنید

سلام دوست خوبم صبحتون به خیر و نیکی
سفر پربار و بابرکت تؤام باسلامتی وتندرستی رابراتون آرزومندم.
بهتون خوش بگذره
خداپشت وپناهتون...
التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان!

حانیه سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 23:57 http://nafasm78.loxblog.com/

سلام خانوم معلم...خوبین جلا پیشم نمیان دیگه؟/
وبم هک شده اینم ادرس جدیدش؟؟؟؟؟

سلام حانیه جون شب بخیر
ممنونم
خوب آدرس جدید رو برام نگذاشته بودی!!

مهدی جان تقویم ما هنوز بهاری ندیده است
بـشکــن سـکــــوت یـــــخ زده انـتـظــار را

مرسی اومدی
با تبادل لینک موافقی؟؟؟

اللّهم عجّل لولیّک الفرج
ممنونم دوست عزیز

بهار یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 11:44

ایمان داشته باش که کوچکترین محبت ها ازضعیفترین
حافظه ها پاک نمی شوند

می شود در عصر آهن آشناتر شد

سایبان از بید مجنون٬ روشنی از عشق

می شود جشنی فراهم کرد

می شود در معنی یک گل شناور شد

شهیده ی گمنام شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 03:34 http://pelak-khaki.blogfa.com/

لطفادر نظرسنجی وبلاگ من شرکت کنید...

ان شاالله

hani دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 23:38

merc

آسمان تب دار یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 22:25 http://asemane-tabdar.blogsky.com

سلام بهناز خانم
خوب هستید شما
ممنون ک ب آسمان تب دار من هم سر زدین.
تو دنیای مجازی دوستی با این نام نداشتم تابحال.
ان شاالله ک موفق باشید و ایام ب کام خانم معلم عزیز و مهربون.
ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام رو هم خدمت شما تبریک میگم و التماس دعا دارم از شما
اجازه....با اجازه

سلام بر شما
متشکرم از حضور و لطفتون
میلاد نور بر شما عاشقان نور هم مبارک
حاجتتون روا ان شاءالله

[ بدون نام ] شنبه 14 تیر 1393 ساعت 17:19

سلام خانم معلم خوبی ادرس وب شما رو فراموش کرده بودم خیلی خوشحالم پیداتون کردم دوست دارم

سلام
شما؟!

سعیده (مذهبی رشت) جمعه 13 تیر 1393 ساعت 21:41 http://saeideh-a.blogsky.com

سلام وبلاگ خوب و زیبایی دارین موفق باشین اگه اجازه میدین لینگتون کنم؟

سلام علیکم
ممنونم از نظرتون.لطف دارین
ان شاالله همه لحظات زندگیتون پر ازبرکت وشادی باشه.

سلام شنبه 7 تیر 1393 ساعت 10:33

سلام خواهرم خوبی پیشاپیش حلول ماه مبارک رو به شما تبریک میگم اگر یادت موندماروهم ازدعای خیرت بی نسیب نزار.التماس دعا

سلام
ممنونم بر شما هم مبارک

صلوات جمعه 6 تیر 1393 ساعت 12:07

سلام خواهرم ظهر جمعه ات بخیر ذکر3صلوات برای سلامتی امام عصر(عج)

ﺍﻟﻠَّﻬُﻢَّ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻰ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭﺁﻝِ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭﻋَﺠِّﻞْ ﻓَﺮَﺟَﻬُﻢْ

سلام پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 11:43

سلام خوبدمنم میخوام وب داشته باشم چیکارکنم؟بهم آموزش بده

سلام
اگه بخواین دز بلاگ اسکای وبلاگ داشته باشید کافی است به آدرس www.blogsky.com وازد بشید روی کلمه ثبت نام کلیک کنید چگونگی و مراحل ثبت نام در آنجا مشخص است.

*آبجی صبا* شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:48 http://avayeshaparakha.blogsky.com

سلام
نگاه زیبای خداوند را واستون آرزومندم ، چون با نگاهش از هر نگاهی بی نیازید[گل]

سلام آبجی صبا
زیباترین سعادت هر انسان ،نگاه پرمهر خدابراوست
الهی همیشه سزاوار این نگاه باشی گلم...

مهناز یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 19:10

من برایت چه بخواهم ز خدا

بهتر از این که خودش پنجره ی باز اتاقت باشد

عشق، محتاج نگاهت باشد

خلق، لبریز دعایت باشد

و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد

که همین نزدیکیست...!


سلام خانم معلم مهربون
ببخشید کم میام پیشتون! یه کم کاردارم! متن هاتون رو تند تند خوندم! زیبا مثل همیشه

التماس دعا.....

سلام مهناز جون
ان شالله که همیشه مشغول در کارهای خیر باشی.
لطف داری

Kh سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 22:30

سلام همکار مهربونم
اگه مایلی بیا وتو پست :چه کنیم در نیمه شعبان دل امام زمان را از خود شاد کنیم؟!!
نظر بدید ممنونم

Kh یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 10:20

چهارچیز را پیش از چهار چیز غنیمت شمار:
جوانی پیش از پیری
صحت پیش ازبیماری
توانگری پیش از فقر
و زندگی پیش ازمرگ (حضرت رسول-ص)

میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام

دوست خوبم ممنونم از حضور ارزشمندتون

امیر محمد شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 22:44 http://www.daryadel86.loxblog.com

سلام لینکتون کردم لینکم کنید

سلام ممنونم

شقایق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:35 http://pises.blogsky.com

سلاااام یه وبلاگ جدید زدم برا نوشتن روزای زندگیم
خوشحال میشم بهش سربزنی و اگه دوست داشتی همدیگرو لینک کنیم
مررررسی

سلام
موفق باشی.

Kh سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 22:42

گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز
بلبل به هوا ی گل چه شیداست هنوز
رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا
لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز
رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد

پاکی تو سپیده را زیر سؤال می ‏برد
خامه تو جریده را زیر سؤال می ‏برد

رایحه حضور تو، عطر نسیم کوی تو
دشت ز گل تنیده را زیر سؤال می‏ برد
سالروز عروج ملکوتی امام بر رهروانش تسلیت باد.

حانیه یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 23:04

خانوم نمیاین وبم

میام حانیه جون

ماه بانو شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 22:26

.

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .

خدای مهربانم
ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ،
ﺗﻬﯽ ﺩﺳﺘﻢ ..

حانیه شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 18:14

سلام خانوم میشه بیاین داستای رو که نوشتمو بخونین ببینین وبه یا نه؟؟؟؟/ممنونم

سلام حانیه جون!
حتما میام( در یک فرصت مناسب)
فعلا به امتحانات فکر کن!

فار پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 16:56

نیما یوشیج در تولد یک سالگی پسرش نوشت:
پسرم یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان را دیدی
زین پس همه چیز جهان تکراریست
جز محبت و مهربانی ...

دوست خوبم متشکرم مثل همیشه!

بهار دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 10:54

مهربانی ،یک عمل نیست بلکه شیوه زندگی است .

مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم...

بهار چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 10:40

دوستی یعنی فراموش کردن ان چه می بخشید وبه یاد سپردن ان چه دریافت میکنید.

دوست خوبم ممنون از حضور و پیام زیبایتون.

maedeh_tel دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 20:39

سلام باز هم خسته نباشید از این همه مطالب زیبا و پر محتوا موفق باشید با آرزوی شادی و سلامتی.

سلام مائده جان،ممنون از حضور گرم و پرمهرت
امیدوارم به تدریج ، پیشنهاداتی که داده بودید را در گذاشتن مطالب در نظر بگیرم.
برای بهتر شدن وبلاگِ خودتان! منتظر انتقادات و پیشنهادات بعدی شما دوستان هستم.

مرغ شیدا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 15:07 http://shokarans.blogfa.com

خداوندا….
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!…
تقصیری ندارد…
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات…
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست !!...

خدای مهربانم
ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ،
ﺗﻬﯽ ﺩﺳﺘﻢ ..

فار یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 16:29

سلام
من وبلاگی ندارم که آدرسش رو بدم خدمتتون وبلاگ شما وبلاگ قشنگیه که از بازدیدش لذت میبرم و همیشه بهش سر میزنم.
سعادتمند باشید

سلام.ممنون از نظرتون
اندیشه تان بلند و روزتان طلایی باد.

123 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:09

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد