مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

یا فاطمة الزهرا (س)

الّلهُمَ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعلَها وَ بَنیها

وَ سِرِّ المُستَودِعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ به عِلمُک

اَلسَّلامُ عَلَیکِ اَیّتُها آَلصِّدیقَةّ اَلشَّهیدة فاطِمَةَ اَلزَّهراء سَیّدةِ نِساءِ اَلعالَمین

نظرات 2 + ارسال نظر
Kh یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:27

ایاک نعبد گل پنهان نازنین
دارم زدست می روم ایاک نستعین
دارم زدست می روم از دست دوریت
پلکی بزن نهایت درد مرا ببین
من قبله رابه سمت تو تغییر می دهم
پیدا کنم نشانی اگر از تو در زمین
تنها امید من به تووشانه های توست
ای عشق اولین من ای عشق آخرین
این کوچه باغ منتظر عطر وبوی توست
ایاک نعبد گلم ایاک نستعین

*کسی به وسعت من خسته نیست بعد از تو
اسیر کوچة غمها علیست بعد از تو
میان کوچه شنید م که پیکر دیوار
به روی شانةدر می گریست بعد از تو
بیا که کیسة نا ن یتیمها ی عر ب
زعطر یاس عزیزم تهیست بعد از تو
تمام بار غریبی به شانه های تو بود
چنین شکسته ودلخسته کیست بعد ازتو
همیشه این در و دیوار شاهد ند علی
اگر چه بود ولیکن نزیست بعد از تو
در این غروب در این روزهای تنهایی
کسی به وسعت من خسته نیست بعد از تو
سلام دوست خوبم ایام تسلیت

اَلسَّلامُ عَلَیکِ یا فاطِمَةَ اَلزَّهراء(س)
سلام دوست خوبم
سپاس برای حضورت.ن
سالم و دلشاد باشین

*** پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:25

اَلسَّلامُ عَلَیکِ اَیّتُها آَلصِّدیقَةّ اَلشَّهیدة فاطِمَةَ اَلزَّهراء

یا فاطمة الزّهرا(س)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد