مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

باید شروع کنید....

باید از یک نقطه شروع کنید.
شروع هر کاری دشواری‌های بسیاری را به همراه دارد.
هیچ‌و‌قت مقاله شروع نمی‌شود مگر اینکه قلم را به روی کاغذ بکشید
یا انگشت‌ها، صفحه کلید را لمس کنند.
بعضی وقت‌ها آنقدر به جنبه‌های منفی و دشواری‌های یک کار فکر می‌کنیم
که انگیزه‌ی شروع کار از ما گرفته می‌شود. جنبه‌های مثبت را فراموش می‌کنیم و نمی‌توانیم حتی کار را شروع کنیم.
وقتی هدف را به درستی انتخاب و ترسیم کردید، باید شروع کنید
و نباید از سختی‌ها، ترسی به دل راه دهید.
هیچ‌وقت نگویید از شنبه شروع می‌کنم،
همین حالا زمانی است که باید شروع کنید.
آن روزی که باید شروع کنید همین امروز است.


نظرات 1 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 13:44 http://salamat4you.mihanblog.com/

خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست و در دلم انداز

که هر وظیفه را که در برابر ایشان به عهده ی من است بشناسم

و آگاهی از آن وظیفه را، به کمال، در من فراهم آر

و چنان کن که آنچه را به من الهام کرده ای،به کار بندم

و توفیق ده تا آنچه بینش آن را به من داده ای به جای آورم

و چیزی از آنچه به من آموخته ای فرو نگذارم

و اعضای بدنم از پرداختن به آنچه مرا الهام کرده ای در نماند.

صحیفه سجادیه-دعای بیست و چهارم

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد