مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

معلم روزت مبارک

ممتاز و نمونه شدن برای یک سال است

و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام برمعلمی که هرسال نمونه است و یک عمر ماندگار...

نظرات 8 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:19 http://salamat4you.mihanblog.com/

روزت مبارک

بر شما هم مبارک همکار عزیزم

ارمغان سلامتی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:18 http://salamat4you.mihanblog.com/

آوای باد انگار آوای خشک سالیست



دنیا به این بزرگی ، یک کوزه سفالیست



باید که عشق ورزید ، باید که مهربان بود



زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست ...

متشکرم مهربان دوست

Kh جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 23:17 http://tajbakhshiyan1.loxblog.com/

سلام
چه تقارن زیبایی !!
روز معلم با همکار مهربان ونازنینی چون شما آشنا شدم
روزتون مبارک
این گلها هم ناقابلهگل:
قابل دونستید به صبح امید هم تشریف بیارید
ممنونم

سلام دوست خوبم
ممنونم از لطف پر مهرت ! برای من هم جای بسی خوشحالی است.
زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است. بدون غروبش تقدیم تو باد
روزت مبارکحتماً

فاطمه محمودی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 19:17

با آمدنت هیچ تخته سیاهی دیگر سیاه نبود...
وقتی نور دست میگرفتی و روشنایی دانش را منتشر میکردی.
خود را سوختی و ما را ساختی.از لوح کلاس تا لوح وجود روسپیدی مان را از تو داریم.
روزت مبارک معلم عزیزم!

فاطمه عزیزم،ممنون از پیام زیبایت
خوشحالم که به یادم هستی...!
سلامتی و موفقیت تو، ارزوی قلبی منه

دوقلوها جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 17:23

چگونه می توانیم تمام لحظه هایی که چون سرو در کنارمان ایستادی و با شور عشقت ما را سیراب کردی جبران کنیم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرمان را بدرقه راهت کنیم . . .

معلم لحظه های زندگیمان، مامان مهربان
روزت مبارک

دختران نازنینم!
همیشه در بهترین جای قلبم جا دارین...
ممنونم

Kh جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 13:55 http://tajbakhshiyan1.loxblog.com/

دوباره سلام
ممنونم از این پست قشنگتون از طرف همه معلما البته
یه سوال ؟
شما هم معلمید؟!!

سلام دوست خوبم
قدم رنجه نمایید به پروفایلم!!!
آری من یک معلم هستم!همان آشنای دلهای شما...
چه سعادتی از این برتر که من معلم هستم و معلمی افتخار من است!

فرحناز جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 13:52

تقدیم به مقام معلم:
تا خدا بوده و هست، معلم بوده و هست و هر روز، روز معلم است.
روزت مبارک ...

معلمی یعنی : سفر از ضمیر زمینی خود تا خدا ! خود آسمانی!
خواهر گلم روزت مبارک

مجتبی جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:26 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

دیروز می گفتم

مشق هایم را خط بزن.........مرا مزن

روی تخته خط بکش...........گوشم را

مکش

مهر را در دلم جاری کن........جریمه مکن

هرچه تکلیف می خواهی بگیر ......امتحان

سخت مگیر

اما اکنون

مرا بزن......گوشم را بکش.......

جریمه کن........امتحان سخت بگیر

اما یک لحظه مرا به دوران خوب مدرسه

بازگردان

معلمم!
کاش هنوز هم من بودم و تو بودی و
فضای پر نشاط کلاس کوچکی
که به احترام صدای گام های تو یکپارچه «برپا» می شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد