مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

طلوع می‌کند آن آفتاب پنهانی



طلوع می‌کند آن آفتاب پنهانی
ز سمت مشرق جغرافیای عرفانی
.
دوباره پلک دلم می‌پرد نشانه چیست؟
شنیده‌ام که می‌آید کسی به مهمانی
.
کسی که سبزتر از هزار بار بهار
کسی شگفت، کسی آن چنان که می‌دانی...
.

"قیصر امین پور"
.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 11:26 http://salamat4you.mihanblog.com/

فقط مرغ‌های دریایی‌اند که از توفان نمی‌هراسند، حتی وقتی در میان دریاها جهت خود را گم می‌کنند و جایی برای نشستن پیدا نمی کنند، آن ‌قدر بال می‌زنند که توفان فرو نشیند و زمینی برای‌ نشستن بیابند یا در همان اوج جان می‌دهند، آن که در میان امواج می‌افتد مرغ دریایی نیست... مرغ دریایی در اوج می‌میرد... آخرین توان خود را صرف اوج گرفتن می‌کند تا سقوط را نبیند.
آندره مالرو


سلام دوست مهربان
موفق و سلامت باشید.

سلام دوست عزیزم
متشکرم از متن زیباتون

آبجی صبا :) چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 09:02 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

دختــر بچــه ای از برادرش پرســید:معنی عشق چیست؟
برادرش جواب داد
عشـق یعنی تو هر روز شـکلات من رو ، از کوله پشـتی مدرسه ام بر میداری
و من هر روز بازهـم شکلاتـم رو همونجـا میذارم.

سلام میکنم خدمت آبجی بهناز گلم . خوب هستین عزیزم ؟ واستون لحطاتی سرشار از شادی سلامتی و آرامش آرزومندم . خدای خوبیها پناهتون

سلام آبجی صبای عزیز
ممنونم
برا شما هم آرزوی سلامتی و بهروزی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد