مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

بلورهای آب در تحقیقات پروفسور ایموتو (2)

پروفسور ایموتو، تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری میکروسکوپ‌های الکترونیکی و مشاهده آن به صورت سند و مدرک درآورده است. از آنجایی که فرم کریستالی آب هنگامی نمایان می‌شود که آب منجمد شده باشد، به همین منظور وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی مورد آزمایش که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد.

پرفسور ماسارو ایموتو

برف بیش از چندین میلیون سال است که بر زمین فرود می‌آید و همان‌گونه که می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شکل و ساختار خاص و منحصر به فردی است. با تبدیل آب به یخ و عکسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنکردنی‌ای از آب دست پیدا می‌کنید.

 

تصویر آب سرچشمه‌ رودخانه‌ای در ژاپن به نام سایجو

ایموتو، به تفاوت‌های جالب‌توجهی در ساختار کریستالی و بلوری آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند. آبی که از نخستین محل خود از کوه جاری می‌شود و آب چشمه‌هایی که جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. به دلیل این که هنوز در معرض افکار منفی مردم قرار نگرفته‌اند...

تصویر کریستال آب‌های قطب جنوب در محیط طبیعی و دور از بشر

آب آلوده و سمی که از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست می آید و آب راکد و آب سدهای ذخیره، ساختارهای کریستالی شان تغییریافته و به صورت بلورهای تخریب شده و نا منظم در می آیند.

به همین منظور ابتدا آب دریاچه‌ای به نام  بیواکو را مورد آزمایش قرار داد. این دریاچه  بزرگترین دریاچه در مرکز ژاپن است.

تصویر بلورهای آب دریاچه بیواکو

وی می‌گوید چون آب دریاچه ساکن است و حرکتی ندارد، همین رکود باعث شده که مولکول‌های آب زشت شوند، چرا که هستی با رکود مخالف است.

آزمایشی از رودخانه‌ای به نام یودو در ژاپن انجام گرفت که به خلیج اوزاکا می‌ریزد. این رودخانه از میان بیشتر شهرهای اصلی در کاسایی می‌گذرد. ایموتو معتقد است آبهایی که جاری هستند منتهی از میان شهرها می‌گذرند به دلیل اینکه در معرض افکار منفی مردم قرار می گیرند؛ واکنش منفی از خود نشان می‌دهند و شکل مولکولی زشتی به خود می‌گیرند .

تصویر بلورهای آب رودخانه‌ی یودو در ژاپن

ایموتو، آب سد فوجی‌وارا را مورد آزمایش قرار داد. شکل این بلورها نیز نازیبا هستند.

تصویر بلورهای آب سد فوجی‌وارا

ادامه دارد...

                    قبلی ←

نظرات 1 + ارسال نظر
رایانه کمک پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 15:40 http://komakrayane-fartak.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .

ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم رایانه کمک فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید یکی از پست های وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

با سپاس فروان.

رایانه کمک فرتاک

شماره کارشناسان ما: 9099070345

http://komakrayane-fartak.mihanblog.com

سلام
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد