مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

تست هیجان انگیز

این تست بسیار هیجان انگیز

تنها چند ثانیه طول می‌کشد. باور کردنی نیست، ولی کاملا صحت دارد. همین حالا آن را امتحان کنید! در حالیکه مقابل مانیتورتان نشستید (هر جای دیگر مانند؛ صندلی، مبل...) پای راستتان را کمی بالا آورید و در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. در همین حال با دست راست شماره 6 را در هوا بنویسید(عدد 6 را از بالایش شروع کنید یعنی حرکتی در خلاف عقربه های ساعت) مسیر چرخش پای شما تغییر کرد نه؟!! یعنی پای شما خلاف عقربه‌های ساعت شروع به چرخیدن کرد. درسته؟ هنوز دانشمندان علتی برای این عکس العمل مغزپیدا نکرده‌اند. در نتیجه هیچ‌کاری برای تغییر آن نمی‌توان انجام داد.

جالب بود نه ؟!!....

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه محمودی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:24

سلام به خانم معلم خودم! نمیدونم منو یادتون میاد یا نه؟! ولی من خوب شما رو یادمه و خیلی دلم واستون تنگ شده.من هم دوره ای زهرا محمدیان هستم.زهرا بهم گفت که یه وبلاگ خیلی زیبا دارین منم سریع اومدم سراغش.وااااااقعا فوق العاده است و بدجوری با روحیات من سازگار! واقعا تو وبلاگتون احساس آرامش میکنم و پر میشم از انرژی های مثبت! هر وقت که فرصت کنم حتما بازم میام سراغش.مررررررررررررسی از مطالبتون.امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشین.

سلام به روی ماهت!فاطمه عزیزم ممنون از این همه ابراز محبت!سال تحصیلی 87-86 کلاس شماره 6 در آزمایشگاه...با آن همه خاطرات...با بوی مواد آزمایشگاهی!! حدودا 8 دانش آموز قوی در درس ریاضی و ...که یکی از آن گلهای کلاس ، تو بودی !یادت میاد یانه؟! من هم امشب با نوشته شما بسیار انرژی گرفتم و صد البته خوشحال شدم .همیشه ایام در پناه خدا پر نشاط و پر امید باشی...باز هم ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد