مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خواص چغندر

 

اسم من (چُـغُـنـدر) است!

خام من به اندازه عسل خاصیت دارد.
درمان بى دریغ رعشه هستم.
درد مفاصل و نقرس را درمان مى کنم.
خوردن آب برگ من، مسکن سردرد و دندان درد است.
و آنها که از شوره مو رنج مى برند،
علاج ناراحتى خود را در من خواهند یافت...

 چغندر

قند من براى مبتلایان به مرض دیـابت خوب نیست،

ولى در عوض خداوند مصلح آن،

یعنى دواى مرض قند را در ساقه و برگ من قرار داده است.

مشروط بر این که صبح زود آنرا بچینید و در سایه حفظ نمایید.

   

من "چغندر" ، عسلی  مقّـوی هسـتم.

بدون شک شما مى توانید آن را عسل گیاهى بدانید.

خاصیت مسهلى ندارم و پـاک کننده شکم هستم.

به هضم غذا کمک مى کنم و التهاب معده را فرو مى نشانم.

مفیدترین و بهترین اعضاى من؛ برگ من است.

بعد از آن ساقه ها و چغندر من، که پخته اش ( لــَبو ) نام دارد.

و خواص مفید دیگر...

نظرات 1 + ارسال نظر
مجموعه فایلهای نایاب دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 01:09 http://majmue.ir

سلام سایت خوبی داری اگه خواستی منو لینک کن و بعد خبر بده تا منم بلینکمت

سلام،سپاس از نظرتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد