مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خوشبختی را کجا می توان یافت؟

ازخدا پرسید: خوشبختی را کجا می توان یافت؟
خدا گفت آن را در خواسته هایت جستجو کن و از من بخواه تا به تو بدهم؛
باخودفکر کردو فکرکرد... اگرخانه ای بزرگ داشتم بی گمان خوشبخت بودم
خداوند به او داد
اگر پول فراوان داشتم یقینا خوشبخت ترین مردم بودم
خداوند به او داد
اگر ..... اگر ....... اگر
اینک همه چیز داشت اما هنوز خوشبخت نبود
از خدا پرسید حالا همه چیز دارم اما باز هم خوشبختی را نیافتم
خداوند گفت باز هم بخواه
گفت چه بخواهم هر آنچه را که هست دارم
گفت بخواه که دوست بداری
بخواه که دیگران را کمک کنی
بخواه که هر چه را داری با مردم قسمت کنی
و او دوست داشت و کمک کرد
و در کمال تعجب دید لبخندی را که بر لبها می نشیند
و نگاه های سرشار از سپاس به او لذت می بخشد
رو به آسمان کرد و گفت: خدایا خوشبختی اینجاست!
در نگاه و لبخند دیگران...

نظرات 6 + ارسال نظر
فار شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:57

خوشبختی نه در تسخیر فلک الافلاک است و نه در حساب های بانکی غیرقابل شمارش بلکه در دستان ماست دستانی که می تواند دنیائی را به مهر بسازد، شاد کند و خود نیز شاد باشد. دستانی که جوانه ای را به شاخه ای پیوند می دهد و هر دو را زندگی می بخشد و چراغ امید را در کوچه و پس کوچه شهرمان روشن می کند.
و من خوشبختم چون تو هستی و تمام داشته های دنیا در تو معنا می شود ای خدای مهربان.

ممنون از مطلب زیبایی که گذاشته اید.
بهترینها را یرایتان آرزومندم.

مجتبی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 05:40 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

امام باقر (ع) می فرماید :
فضیلتى چون جهاد نیست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نیست

امام صادق(ع):«لاحِجابَ اَوْحَشُ و أظْلَمُ بین العبدِ و بینَ اللهِ تَعالی مِنَ النفسِ و الهوی»مصباح الشریعه؛ ص 169.

ظپط±ط­ظ†ط§ط² جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 21:31

خدایا خوشبختی اینجاست!
در نگاه و لبخند دیگران...

خوشبختی در کنار ماست...قدرش را بدانیم....

neda جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 15:49 http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

ممنونم عزیزم

neda جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 14:50 http://hastiasal.blogsky.com

سلام....
من دارم واسه تولد هستی جون برادر زاده عزیزم تبریک جمع میکنم. اگه بیای و بهش تبریک بگی خیلی خوشحالم میکنی.

سلام.فرستادم.

neda جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 14:50 http://hastiasal.blogsky.com

نتیجه ی دنیا چیز های نیست که جمع می کنیم قلبهای است که جذب میکنم

با هر طلوع لبخند بزن ...
مهربان باش و محبت کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد