مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

هرچه تو می خواهی همان را دوست دارم...

روح پاک آسمان را دوست دارم
آرامش این بیکران را دوست دارم
وقتی هوا پر می شود از عطر گلها
پرواز سوی آسمان را دوست دارم
هم نقش گل را در بهاران
هم برگریزان خزان را دوست دارم
یا رب! تویی فرمانروای ملک هستی
هرچه تو می خواهی؛ همان را دوست دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرحناز شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 13:01

شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست …
هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت …
و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …

خوشبختی از آن کسی است

که در فضای "شکرگزاری" زندگی کند

چه دنیا به کامش باشد و چه نباشد ...

فرهاد شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:14 http://an-rozha.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
به به چه وبلاگ قشنگی
به منم سر بزن و دوست داشتی لینکم کن منم لینک کنم

سلام. ممنون از نظرتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد