مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

امام رضا (ع): گناهان کوچک...


«اَلصَّغَائِرُ مِنَ الذُّنُوبِ طُرُقٌ اِلَی الْکَبَائِرِ

مَنْ لَمْ یَخَفِ اللهَ فِی الْقَلِیلِ لَمْ یَخَفْهُ فِی الْکَثِیرِ»

گناهان کوچک راهی به سوی گناهان بزرگ هستند

و هر که در گناه اندک از خدا نترسد

در گناه بسیار هم، از او ترسی نخواهد داشت.

(بحار الانوار ج 68 ص 174)

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نرگس سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 17:23 http://golenargesi.blogsky.com/

از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم

هم شدم از تؤبه خجل، هم ز تو شرمنده شدم

صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!

حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم

خدایا!
برای تمامی لحظاتی که تو با من بودی و من بی تو
مرا ببخش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد