مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

نماز صبح

از آیت الله بهجـــت ســـؤال شد:
چـــه کنیـــم تا نماز صبحمـــان قضا نشـــود؟
در پاســـخ فرمودند:
کســـی که باقی نمازهــــــایش را در اول وقت بخوانـــد
خـــــدا او را برای نماز صـــــبح بیدار خواهد کــــــرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
پاتوق persianvo سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:59 http://persianvo.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما یه وبلاگنویسم و به این کار علاقه دارم.
ازت دعوت میکنم به وبلاگم یه سری بزنی. وبلاگ من خبریه. ممنون میشم با نظراتت خوشحالم کنی. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبریک میگم
موفق باشی

سلام
ممنونم

فرحناز پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 23:49

اگر کسی مقید باشد نماز را اول وقت بخواند به جایی که باید برسد خواهد رسید.
آیت الله بهجت

خدایا پرم کن از عبادت تو
پرم کن از سخاوت تو
خدایا پرم کن از خوبیها
پرم کن از لبخندها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد