مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

همکلاس


تو کلاس درس خدا

اونی که ناشکری میکنه رد میشه

اونی که ناله میکنه تجدید میشه

اونی که صبر میکنه قبول میشه

اونی که شکر میکنه شاگرد ممتاز میشه

دعا میکنم شاگردان ممتاز خدا باشید!

شما هم دعا کنید همکلاس بشیم!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آرامش پویا جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 02:17 http://alipooraramesh.blogfa.com/

یک شمـع می تواند بدون آنکه خاموش شود

هزاران شمـع دیگررا روشن کندمثل مهربانـــی ...

سلام مطالب خوبی ارائه می کنید از وبت لذت بردم اگر موافقید تبادل لینک کنیم اگر موافقید این کار را انجام و به من خبر دهید تا من هم انجام دهم. موفق باشید ...امیدوارم در کمال پویایی آرامش داشته باشید و در کمال آرامش پویایی....محمود علیپور

سلام
ممنون از نظرتون.

m چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 19:09 http://www.sefidbarfi10.loxblog.com

سلام خانم
ممنونم
این مشکل ربطی یه بلاگ اسکای بودن وب شما نداره!! شما ازاینترنت دارید استفاده میکنید!!
لوکس بلاگ یه مدته داره اذیت میکنه!!
یکی ازدوستان با انجام این کارمشکلش حل شده!! و پیشنهاد دادن از این روش استفاده کنیم! امیدوارم کمکتون بکنه!
"وقتی قسمت نطرات رو باز میکنید وپیغام خطا میده، تو ادرسی که اول صفحه نظرات هست!
Loxblog.com رو به glxweb.ir تغییر بدید"

البته من خودم امتحان نکردم!!!
درضمن بهم میگید ازچه مرورگری استفاده میکنید؟ و دقیقا مشکل چیه؟! صفحه نظراتم اصلا براتون باز نمیشه؟ یا نظراتون بعد ازتایپ ارسال نمیشه؟!

سلام مهناز
ممنون از حضورت
من از دو مرورگر Internet Explorer و Mozilla Firefoxاستفاده میکنم.ونظر بعد از تایپ ارسال نمی شه.!

m چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 17:30 http://www.sefidbarfi10.loxblog.com

دوستت دارم....بخاطر همه ی خوبیهایی ک به من داشتی...

دوست دارم....چون کارای بدم رو دیدیو فاش نکردی.....

دوست دارم....واسه اینکه سایه پدر و مادرو بالا سرم قرار دادی....

دوست دارم...بخاطر اینکه هر وقت تنها میشم میدونم یکی هست که هنوز همرامه..

دوست دارم بخاطر خیلی چیزای دیگه که قابل شمارش نیست....

آره خدا جون ...من خیلی زیاد (( دوست دارم))

سلام مهناز جون.
از حضورت متشکرم.همیشه خدا پشت و پناهت باشه.
چندین بار اومدم وبلاگت ولی ظاهراً loxblog با blogsky همچنان سر ناسازگاری داره !وقتی نظر رو ارسال میکنم یکدفعه می پره!!

فرحناز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 10:39

امیدوارم همکلاس تو شاگردان ممتاز باشیم.
انشاالله

ان شاءالله

مجتبی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 05:29

پیامبر گرامی اسلام می فرماید :

یاد خداوند عز و جل عبادت است
یاد من هم عبادت است

خدای من..!
چگونه ناامید باشم
در حالی که تو امید منی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد