مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

تقدیم به بهترینها

یک شمـع می تواند بدون آنکه خاموش شود

هزاران شمـع دیگررا روشن کند؛

مثل مهربانـــی که هیچ وقت با

تقسیم شدن کم نمی شود.

زیباست که ببینی کسی می خنـدد،

و زیباتر اینکه بدانی خـودت

باعث خنــده اش شده ای...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 17:07 http://sefidbarfi10.loxblog.com/

یاد من باشد فردا دم صبح ،
به نسیم از سر صدق سلامی بدهم

و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش نگردد فردا ...
زندگی شیرین است ، زندگی باید کرد

گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم شاید
به سلامت ز سفر برگردد

بذر امید بکارم در دل ،
لحظه را در یابم ...

من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی خودم، عرضه کنم ...

یک بغل عشق از آنجا بخرم ... !

یاد من باشد
باز اگر فردا غفلت کردم
آخرین لحظه ی از فردا شب ،
من به خود باز بگویم
این را
مهربان باشم با مردم شهر
و فراموش کنم هر چه گذشت......

مهناز گلم!
ممنون برای انتخاب این شعر زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد