مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خدایا! بر من لطفت را بباران...

خدایا!

طعم عبادت خالصانه ات را بر من بچشان و

بر من نور رحمتت را بیفشان.

قلبی ده که جز یادت هیچ چیز خشنودش نکند.

سری ده که جز فکر تو در آن نباشد.

دستی ده که جز فرمان تو نبرد.

پایی ده که جز به راه تو نرود.

زبانی ده که جز کلام تو هیچ نگوید

چشمی ده که جز بزرگی ات هیچ نبیند

گوشی ده که جز سخن تو هیچ به جان نگوید.

خدایا! بر من لطفت را بباران.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرحناز شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 16:06

خـــــدای مـــــن ...
در میــان این همـــــہ چشـــم ،
نگـــــــــاه تو
مرا بـے نیاز مـے سازد
از هر نگــــــاهـــے ...

صاحب من! خالق من! داور من! یاور من!
حیف تو را داشتم و غیر تو را بنده شدم...

خواهر عزیزم ممنون از حضور گرم و پر مهرت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد