مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خدایا...

109.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
فرحناز یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 21:06

خدایا !
وقتی پشتم به تو گرم است
برایم مهم نیست چه کسی رو به رویم ایستاده است

خدایا!
ما را در عهد و پیمان با تو
ثابت قدممان کن!!

ترانه ی آشنا شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 23:23

خدایا من دلم قرصه
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت
که حتی روز، روشن نیست
خدایا سرده این پایین
از اون بالا تماشا کن
اگه میشه فقط گاهی
خودت قلب منو هااا... کن

در آسانی خدا را بخواه
تا در سختی ها صدایت برایش نا آشنا نباشد...

فار شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 22:58

خداوندا
با تو سخن میگویم . تویی که محرم تمام اسرارم بوده و هستی
تند میروم اما آرام میرسم ... میرسم به آستانه‌ای که سال هاست آنرا گشوده‌ای تا مرا عبور دهی از خاک به عرش الهی

از من بگیر آنچه تو را از من میگیرد

خدایا نمی گویم بیا دست من را بگیر!
عمریست گرفته ای، مبادا رها کنی...

اندیشه تان بلند و روزتان طلایی باد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد