مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

آقا معلم و من (طنز)

قورباغه توی کلاس وَرجه وُرجه می کرد.
آقا معلم گفت: قاسم این قورباغه رو از کلاس بنداز بیرون!
قاسم گفت: آقا اجازه؟ ما از قورباغه می ترسیم.
آقا معلم گفت: ساسان تو این قورباغه رو بنداز بیرون!
ساسان گفت: آقا اجازه؟ ما هم می ترسیم.
آقا معلم گفت: بچه ها کی از قورباغه نمی ترسه؟
من گفتم: آقا اجازه؟ ما نمی ترسیم!!!
آقا معلم گفت: کیف و کتابتو بردار و از کلاس برو بیرون...
گمون کنم محمود منو لو داده باشه و گرنه آقا معلم از کجا
می دونست که من قورباغه رو به کلاس آوردم؟!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
فرحناز شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 16:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد