مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

الهی العفو!

الهـی العـفو!

بـوی ِ نـاب ِ بهشـت می دهـد همـۀ نام های ِ قشـنگ ِتـو

می گذارمشان روی ِ زخــم های ِ د ِ لَ م...

گفته بودی  اَلجَبّـار

یعنی کسی که جُبران می کند همـۀ

شکستگی هایِ د ِ لَ ت را

گفته بودی اَلمُصَـوِّر

یعنی کسی که از نُـو می سازد

همـۀ آنچه را ویـران  شده است درون ِ د ِ لَ ت

گفته بودی الشّافـی

یعنی کسی که شفا می دهد تمـام ِ

زخم هایِ عمیق و نا علاج را

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـۀ نام هایِ زیبایت

نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 09:56

کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...

مهناز جون متشکرم از حضور سبزت!

Kh چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 04:42

خدایا! 
تشنگان جمال خودت را، به جرعه ای از جمال مهدی(عج) مهمان کن.
 
خدایا! 
من از آن زمان که شنیده ام «محبوبمان ناشناس در میان ما می گردد و
در همین فضا تنفس می کند و وقتی ظهور کند همگان می گویند که:
 
ما پیش از این او را دیده ایم»
 به همه سلام می کنم شاید که لااقل پاسخی هر چند به ناشناس از او بشنوم. 
ای خدا تا کی ما ناشناس بمانیم و او ناشناخته بماند.

خدایا!درک دوران سبزظهوردولت عشق رانصیب مابگردان.آمین

qurancenter چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 01:06 http://www.qurancenter.blogfa.com

خبر خوش برای دوستان از امروز کتابخانه قرآن سنتر شروع به کار کرد و سعی دارد کتابهای قرآنی و اسلام شناسی را برای دانلود روی وبلاگ قرار دهد . از دوستان خواهشمندم آنها نیز در این کار سهیم باشند و این وبلاگ را به دوستان و دیگران معرفی کنند
http://www.qurancenter.blogfa.com

فرحناز چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

خدای مهربانم
ﺩﺳﺘﻢ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮ ...
ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ،
ﺗﻬﯽ ﺩﺳﺘﻢ ..

خدایا نمی گویم بیا دست من را بگیر!
عمریست گرفته ای، مبادا رها کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد