مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

توبه

امام على علیه ‏السلام: هر کس توبه کند خداوند او را مى‏آمرزد و به جوارح او و جاى جاى زمین دستور داده مى‏شود که آبروى او را حفظ کنند و عیبهایش را بپوشانند و گناهانى که فرشتگانِ حافظِ اعمال برایش نوشته‏اند از یاد آنان برده مى‏شود.   (بحار الأنوار)

دلـت را خانـه ی ما کن، مصـفا کردنش با من             

به ما درد دل انشا کن ،مداوا کردنش با من

            اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

                          تو توبه نامه را بنویس ،امضا کردنش با من

نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 15:03

هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند
سطر اول همیشه این است : خدا همیشه با ماست . . .
پس دوست عزیز بخوانش با لبخند

خدایا! نعمت عافیت مبداء همه نیازهاست...
و عاقبت به خیری مقصده همه نیازهاست...
بین این مبداء تا آن مقصد والا ترین نیازها دلخوشیست....
به بزرگیت سوگند آنرا به تمام دوستانم عطا فرما.....

حمید پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:10 http://sarbazememzaman.blogsky.com/

سلام

واقعا یک لطف بزرگی که خدا به ما کرده اینه که باطن ما برای بقیه پنهان است.اگر اینطور نبود کسی به کسی اعتماد نمیکرد...
همیشه بخاطر اینکه خدا گناهانم را از بقیه پنهان میکند،شکر میکنم...خدایا شکرت

یاعلی مدد

الحمد لله رب العالمین
سلام، به نکته خوبی اشاره کردید...
سپاسگزارم

Kh پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 00:10

پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله مى فرمایند:
 
ما من شى ء احب الله تعالى من شاب تائب 
 
هیچ کس پیش خداوند محبوب تر از جوان توبه کار نیست .

ﭘﺎﺳﺦ:ﺳﻼ‌ﻡ دوست خوبم
ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍﺭﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺎﻣﻬﺎﯼ ﻣﻔﯿﺪﺗﻮﻥ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد