مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خدایا

خدایا!

اگر بناست بسوزیم طاقتمان ده

و اگر بـنـاسـت بسـازیـم قـدرتـمـان ده

نظرات 5 + ارسال نظر
گل نرگس دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 14:08 http://golenargesi.blogsky.com

خدایا! از هیچ دشمنی نمی هراسم،

چون تو در کنارمی،

آنجا که تو هستی اشکها سوزنده نیستند،

مرگ هم تلخ نیست اگر با من بمانی همیشه پیروزم

خدایا اگر به یاد آورم که در گذشته چگونه از من مراقبت کردی در زمان حال به تو توکل می کنم و می دانم، سپردن آینده به دستان توانای تو، بسیار اسان است.

مهناز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 17:08

خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !

دعا میکنم غرق باران شوی / چو بوی خوش یاس و ریحان شوی دعا میکنم در زمستان عشق / بهاری ترین فصل ایمان شوی

sep!deh یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:58 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

خدایا مدد بده ..

یاری‌ام کن ..

هدایتم کن ...

آمین...

maedeh_tel شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 23:08

" آمین یا رب العالمین"ایسالا که همیشه به ما قدرت بده .

دعایت را اجابت کند، آنکه آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند.

از جنس دیگر شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 22:46 http://maktabezendegi.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

سلام، ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد