مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

من وضو با تپش پنجره‌ها می‌گیرم

من مسلمـانم

قبله ام یک گل سرخ

جانمازم چشمه، مُهرم نور

دشت سجّاده من

من وضو با تپش پنجره‌ها می‌گیرم

در نمازم جریان دارد، ماه جریان دارد

طیف سنگ از پشت نمازم پیداست

همه ذرّات نمازم متبلور شده است

من نمازم را وقتی می‌خوانم

که اذانش را باد گفته باشد، سر گلدسته سرو

من نمـازم را پـِی تکبیرة الاحرام علف می‌خـوانم

پی قد قامت موج کعبــه ام بـر لـب آب

کعبه ام زیر اقاقی ‌ها ست

کعبه‌ ام مثل نسیم می‌رود باغ به باغ، می‌رود شهر به شهر

حجـــرالاسود من روشنـــی باغچــــه است

سهراب سپهری

نظرات 2 + ارسال نظر
maedeh_tel یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 17:35

سلام .یادش بخیر . ما رو بردین به حال و هوای دبیرستان. خیلی جالب بود.

سلام... یادش بخیر...

مهناز یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 14:18

خدایـــــا ...

مدعیان رفاقت ، هر کدام تا نقطه ای همراهند ...
عده ای تا مرز منفعت ...
عده ای تا مرز مال ...
عده ای تا مرز جان ...
عده ای تا مرز آبرو ...
و همگان تا مرز این جهان ...

تنها تویی که همواره می مانی ... !

رهـــــایم نـکن . . .

خدایا!
رهایمان نکن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد