مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

ایستادگی

مترسک! آن قدر دستهایت را باز نکن؛

کسی تــو را در آغوش نمی گیرد!

ایستادگی تنهایی می آورد...

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 05:46 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

و چه شیرین است رنج دنیای فانی را ، برای عالم باقی تحمل کردن.
شهید حمید رزاقی

ممنونم از حضورتون

Kh پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 05:17

خـدای من ، خـدایی خوب می داند

می داند که سائل را نباید دست خالی راند

چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید

عزیزم...!حاجتی داری اگر ، اینک بخوان من را

که من حاجت روا کردن ، برای بنده ام را دوست می دارم

پروردگارا
زندگی ام را به تو می سپارم
چون ایمان دارم که تو
بهترین ها را در برابر من قرار می دهی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد