مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

شعری از شهید با هنر

شور عشقت به دل افتاده چنان مست شدم
که زخود قطع نمودم به تو پیوست شدم
آتش عشق تو در دل شرری زد که سحر
سوختم خاک شدم یکسره از دست شدم
نیست از من اثری هر چه بگردم چه کنم
لیک در کوی تو چون نیست شدم، هست شدم
سرنهادم به کَفَت پای بر افلاک زدم
مهر گشتم چو تو را، ذره شدم ،پست شدم
با تو بی پرده بگویم که گرفتار توأم
بی جهت نیست که آزاده وسرمست شدم

«محمد جواد باهنر»

نظرات 2 + ارسال نظر
صهبای بیدگلی دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 18:02 http://www.sahba313.blogfa.com

سلام


با تو بی پرده بگویم که گرفتار توأم................................




مانا باشید

سلام
ممنون از حضورتون
حق یارتان!

[ بدون نام ] شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 19:30

یادش گرامی باد...

روحش شاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد