مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

شعر مهدی چراغ زاده برای رهبر انقلاب

برسانید مرا طوس، شفا می‌خواهم
باز هم پنجره فولاد رضا می‌خواهم
آمدم شاه! نه از بهر پناهت تنها
بلکه این بار فقط از تو شفا می‌خواهم

حَرَمت هست شفاخانه هر بیماری
ای طبیب دل ما، از تو دوا می‌خواهم
مطمئنم ز تو که ضامن اهو شده ای
ضامنم می‌شوی اما به دعا می‌خواهم...

"یا رب این شاخه گل از شش جهتش دار نگاه"
این دعا کردم و آمین ز شما می‌خواهم
گفته ای هر که بیاید، تو سه جا می‌آیی
صحّت یار فقط، جای سه جا می‌خواهم...
«مهدی چراغ زاده»

نظرات 5 + ارسال نظر
maedeh جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 23:31

"اللّهمّ اشف کلّ مریض"

آمین...

گل نرگس چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 21:54

فرمانده، بمیرم و شما بر این تخت نباشی
مشغول مداوای بسی ساده و یا سخت نباشی
من حاضرم هر روز کفن پوش شوم لیک امیرم
حتی تو برای نفسی داخل این رخت نباشی

خدایا ! رهبرمان را سلامتی کامل عطا کن

مهناز سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:49


سلام خانم
خیلی زیباست
با اجازتون کپی میکنم

سلامتی رهبر انقلابمون:
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

سلام مهناز جون
بفرمایید...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

محمد سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 22:08 http://shendabad-amuz.blogsky.com

واقعا عالی عالی بود
انشاء الله رهبر عزیزمان زود تر بهبود یابند آمین

آمین...

مجتبی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 15:22 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

یارب به خدایی خداییت وانگه به کمال اشناییت
از عمر من انچه هست بر جای بستان وبه عمر رهبر افزای

"یا رب این شاخه گل از شش جهتش دار نگاه"

این دعا کردم و آمین ز شما می‌خواهم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد