مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

آقا اجازه!

آقا اجازه!

دست خودم نیست خستهام!

در درس عشق

من صف آخر نشستهام!

در این کلاس، عاطفـــه معنا نمی دهد

اینجا کسی به پای تو برپا نمی دهد

یعنی نمــــیشود کـــه ببینم سحــــر رسیــــد؟

درس غریبِ غیبت کبرا به سر رسید...

«شاعر: مریم زماندان»

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 20:12 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

بین چهار تا پسرم که شهید شدند، اصغرم چیز دیگری بود.
برای من هم کار پسر ها را می کرد، هم کار دختر ها
را وقتی خانه بود، نمی گذاشت دست به سیاه وسفید بزنم
.ظرف می شست، غذا می پخت .اگر نان نداشتیم ،
خودش خمیر می کرد ،تنور روشن می کرد. خیلی کمک حالم بود.
وقتی رفت جبهه ،همه می پرسیدند«چطور دلت آمد بفرستیش ؟»
فقط به شان می گفتم « آدم چیزی رو که خیلی دوست داره
،باید در راه دوست بده»

سلام و سپاس از حضورتون و انتخاب این مطلب

گل نرگس شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 21:13 http://golenargesi.blogsky.com/

مے آیــے و‌

پرانتزهایمان را

از‌ (عج) به (ع)

خلاصه میکنے

و‌ (ع) مخفف "عزیز" خواهد بود

وقتی طلوع می کنی از پشت ابرها
گل می کند زمین و زمان زیر پای تو


در آسمان دهکده اعجاز می شود
با شعله ای که می دمد از چشم های تو

سلام و سپاس دوست خوبم

maedeh جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 23:14

"اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج"

"اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج"
متشکرم مائده گلم
زندگیت سرشار از باران مهربانی و صفا!

هوای
دلــــم
هوای
دلتنگی
است ...
.
.
.
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

. اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

زیباترین زینت صورت لبخنده !
امیدوارم تمام عمر به این زینت اراسته باشید

شیدا(فَرمِہ) جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 17:36 http://shadeofparadise.blogfa.com

اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـلِ عَـلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــَد و عَجِّـ‗__‗ـل فَّرَجَهُم

سلام...

آدینه آرام وزیبا وخوبی بگذرانید...

در کتاب چهار فصل زندگی....

صفحه ها پشت سرِ هم می روند...

هر یک از این صفحه ها، یک لحظه اند....

لحظه ها با شـــــادی و غــــــم می روند...


گریه، دل را آبیاری می کند...

خنده، یعنی این که دل ها زنده است...

زندگی، ترکیب شـــــــادی با غـــم است.....


دوست می دارم من این پیوند را...

گر چه می گویند: شادی بهتر است.....

دوست دارم گــــــریه با لبخـــــــند را........

"قیصر امین پور"


"سایہ بهشت"

اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـلِ عَـلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــَد و عَجِّـ‗__‗ـل فَّرَجَهُم
زندگی یک سفر است و تو آن مسافری باش که در هر گامش ترنم خوش لحظه ها جاریست.....
سلام ممنونم

پیمان ظهرابی جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 12:36 http://www.ghalebsky.ir

سلام ,مطالبت عالی بود ,به من سر بزن قالب جدید دارم www.ghalebsky.ir

سلام
ممنونم

مهناز جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 11:49

با یاد خدا همیشه در زمزمه باش
ازغصه روزگار بی واهمه باش
هرلحظه دلت شکست یادت نرود
آن لحظه به یاد یوسف فاطمه باش


امام زمان ارواحنا فداه
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
مهناز جون سپاس از حضور گرمت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد