مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خدایا! دوستت دارم

خدایا تمام زیبایی دنیایت
درخشندگی مرواریدهایت
بوی مست کننده ی گل هایت
و آبی بودن آسمانت
و نماز های خیس از اشک هایم
همه را فراموش کن...
فقط گوش سِپار، می خواهم رازی گویم
خدایا! دوستت دارم...
ای ربّ من!
این همان رازیست که به خاطرش برایت زندگی می کنم...
نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 12:45

خدایا! دوستت دارم...

[ بدون نام ] دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 21:56

پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمی‌دانم

چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو

باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار

دهی و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم

تا به فیض شهادت برسم .

شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

دلم گرفته

میخواهم بال بگشایم و در آسمان شهادت پرواز کنم

معشوق من!

الها !

دستهایم را بگیر و پاهایم را از زمین جدا کن...

فرحناز دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 11:40

خدایا دوستت دارم و رهایم مکن

آمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد