مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

عجولانه تصمیم نگیریم (داستانک)

مردی به پیش زنش امد و گفت نمی دانم امروز چه کار خوبی انجام دادم که یک فرشته به نزدم آمد و گفت که یک ارزو کن تا من فردا براورده کنم...
زن به او گفت: ما که ۱۶ سال اجاقمون کوره و بچه ای نداریم ارزو کن که بچه دار شویم,
مرد رفت پیش مادرش و ماجرا را برای او تعریف کرد, مادرش گفت:
من سالهاست که نابینا هستم پس ارزو کن که چشمان من شفا پیدا کند.
مرد از پیش مادر به نزد پدرش رفت,
پدرش نیز به او گفت من خیلی بدهکارم و قرض و قوله زیاد دارم از اون فرشته تقاضای پول زیاد کن تا مشکلات من هم حل شود!
مرد هر چه فکر کرد هوای کدامشان را داشته باشد و آرزوی او را براورده کند بیشتر و بیشتر افسرده میشد,
همسرش را شاد کند؟ یا دیده مادر را روشن کند؟ یا غم بی پولی پدر را از روی دوش او بردارد؟
تا صبح به این موضوع فکر می کرد تا اینکه صبح به نتیجه ی دلخواه خود رسید!
فرشته که نزد او امد به او گفت: ارزو دارم که مادرم بچه ام را در گهواره ای از طلا ببیند!!
آری او آرزویی کرد تا دل همه را شاد کند.
چقدر خوب است ما هم کمی فکر کنیم و عجولانه تصمیم نگیریم تا بهترین محصول را بدست آوریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 00:14 http://ploton.blogsky.com

سلام
بعضیهاد بایک تیرسه نشان می زنند ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
ای خدا !

بسیار زیبا ..........

ذهن مـــا باغچه است
گل در آن بایــد کاشت
گـــر نـکاری گـــل مــن
علف هرز در آن می روید
زحمت کاشتن یک گل سرخ
کمتر از برداشتن هرزگی آن علف است
(کتاب پل - مجتبی کاشانی)

یاد معلمـــم بخیــر

هر وقت به آخر خط

می رسیدم می گفت :

نقطه سر خط

مهربان تر از خودت

با دیگران باش ...

مهناز سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 12:44

عالییییی

متشکرم مهناز جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد