مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

نور امیدی معلم من

هفت ساله که شدم،رفتم مدرسه

معلم یادم داد یک و دو سه

درس اولم آب و بابا بود

درس آخرم شکر خدا بود

معلم آرام مرا می بوسید

با خنده ی گرم چون گلِ خورشید

نور امیدی معلم من

برمن تابیدی معلم من

نظرات 1 + ارسال نظر
maedeh دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 15:30

سلام و خسته نباشید به تمام معلمان گرانقدر و همچنین شما همیشه . برای ما دانش آموز ها عزیز هستین و تو دلمون جا دارین برای همیشه . خسته نباشید به زحمت های فراوان و بی ریای شما . الهی که همیشه تنی سالم و دلی پر از شادی و نشاط داشته باشین.خیلی خیلی دوستتون دارم و خیلی برام عزیزین .

سلام مائده جوت
متشکرم از محبتت
شما هم برام عزیزید و باعث افتخار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد