مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خوش به حال پرنـــده

پرنـــده در صدای خوشش

رنج و درد و ماتـــم نیست

پرنده اهلِ شِکــوه و اهلِ گلایه و غــم نیست

خوش به حالِ هوایش و خوش به حالِ دلش

و خوش به حال پرنـــده

که مثلِ آدم نیست

"مجتبی کاشانی"

نظرات 3 + ارسال نظر
* آبجی صبا * چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 09:57 http://avayeshaparakha.blogsky.com

قول داده ام…

گاهی

هر از گاهی

فانوس یادت را

میان این کوچه ها بی چراغ و بی چلچله، روشن کنم

خیالت راحت! من همان منم؛

هنوز هم در این شبهای بی خواب و بی خاطره

میان این کوچه های تاریک پرسه میزنم

اما به هیچ ستاره‌ی دیگری سلام نخواهم کرد…

خیالت راحت!

سپاس از حضور و متن زیباتون

محمدیاسین سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 22:07

تـو کلاس درس خـــدا،

اونیکه ناشکــری می کنــه رد می شه،

اونیکه ناله می کنه تجدیــد میشه،

اونیکه صبــر میکنه قبول میشه ،

اونیکه شکـــر می کنه شاگرد ممتاز میشه !!!

دعا می کنم همیشه شاگرد ممتاز خـــدا باشی ،

دعـــا کن تا همکلاس باشیم .

یا رب نظری بر من سرگردان کن
لطفی بمن دلشدهٔ حیران کن
با من مکن آنچه من سزای آنم
آنچه از کرم و لطف تو زیبد آن کن .....

ان شاءالله که شاگرد ممتاز خـــدا باشیم !

مهناز سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 17:21

و خوش به حال پرنـــده

که مثلِ آدم نیست


خوش به حالش.....

مهناز جون متشکرم از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد