مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

خدا هست...

اهل کوچه همه رفتند ولی ما ماندیم
حقمان است اگر بی کَس و تنها ماندیم
در به روی همه وا بود و نمی دانستیم
شهر لبریز خدا بود و نمی دانستیم
هیچ تقصیر کسی نیست اگر رنجوریم
روشنی هست، خدا هست ولی ما کوریم
آری همسفر، روشنی هست، خدا هست...

نظرات 2 + ارسال نظر
maedeh سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 15:36

خدا را گفتم
بیا جهان را قسمت کنیم :
آسمان برای من ابرهایش برای تو
دریا برای من موج هایش برای تو
ماه برای من خورشید برای تو

خدا خندید و گفت :
تو بندگی کن و انسان باش همه دنیا برای تو …..
من هم برای تو

تو بندگی کن و انسان باش همه دنیا برای تو …..

اباصالح المهدی (عجل الله تعالی فرجه ) سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 12:37

دست به دامن خدا که میشوم…
چیزی آهسته درون من به صدا میاید که: نترس!
از باختن تا ساختن دوباره…
فاصله ای نیست… !

خدایا! دستم را رها مکن!
تا بدانم همیشه کسی هست که بلندم کند از زمین
و مرحم بگذار بر زخمهای من
می‌خواهم با تو باشم، همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد