مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

قصه انسان

قصه انسان، قصه یک دل است و یک نردبان!

قصه بالا رفتن، قصه هزار و یک نشانی،

قصه پله پله تا خدا، قصه جستجو، قصه از هرکجا تا او؛

قصه انسان، قصه پیله است و پروانه!

قصه تنیدن و شتافتن...

من اما، هنوز اول قصه ام؛

ایستاده روی اولین پله، نشانی گم کرده...

با دو بال ناتمام و یک آسمان؛

خدایا! دست دلم را می گیری؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مومن و باخدا پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 21:40

خدایا ما غریبیم یا حسینت ع در دشت نینوا ایا ما بودیم روز عاشورا مقابل حسین ع می ایستادیم یا در کنار حسین ع خدایا ما را از دوستدارن اهل بیتت قرار بده الهی امین

آمین...
متشکرم از حضورتون!

پــرویــز ستــوده چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 21:31 http://binazirha.blogsky.com/

ای کاش حدیث کوچ باور می شد
دیوارۀ هر قفس پر از در می شد
من مانده ام و خیال پروازی سبز
ای کاش دلم شبی کبوتر می شد

خدای خوب من

زندگی به سختی اش می ارزد،اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی …

maedeh چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 19:40

خدایا! دست دلم را می گیری؟
"خدایا هیچ وقت تنهایم مگذار"

خدایا ما را دریاب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد