مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد
سقای حسین سید و سالار نیامد
فرزند علی ساقی کوثر که به غیرت
شد ساقی اطفال عطش دار نیامد
آن قامت رعنا که چونان سرو جنان بود
آن شاه وفا مأمن و دلدار نیامد
بر وعده آبی که به طفلان حرم داد
چون رعد به دشمن زد و این بار نیامد
خشکیده لبا ن بر لب آب و زِمروّت
هم یک لب از آن بر لب تبدار نیامد
دستان جدا، مشک به دندان و امیدش
آن تیر جفا برد که سردار نیامد
آن ماه بنی هاشم و آن میر سپه دار
سردار وفا سرور ایثار نیامد
نظرات 3 + ارسال نظر
گل نرگس پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 18:50 http://golenargesi.blogsky.com/

مشک را پر آب کرد ؛ از خوشحالی حتی حواسش نبود که دستانش را بریده اند !
بعد از ریخته شدن آب هم آنقدر ناراحت بود که فرصت نکرد سراغی بگیرد از بازوانش !
وقتی که برادرش حسین (ع) آمد بالای سرش ؛ تا می خواست مانند همیشه دست به سینه سلام دهد ، تازه فهمید که دستانش نیستند

یا ابوالفضل العباس(ع)

مومن و باخدا دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 17:45

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ع جز این یک کلمه دوستندارم چیزی بر زبان بیاورم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

خبرایران دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 12:10 http://irinnkhabar.ir

بنام خدا
وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...
السلام و علیک یا حسین شهید(ع)
سلام بهناز جان
تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم
من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود
لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم
سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید
به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم
بای

السلام و علیک یا حسین شهید(ع)
سلام
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد