مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

آیا انسان نمی داند که خدا او را می بیند

نظرات 5 + ارسال نظر
آذین جمعه 16 آبان 1393 ساعت 08:20 http://incrediblemath.mihanblog.com/

حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود. افسوس که به جای افکارش، زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند. .....دکتر علی شریعتی

لبیک یا حسین !

مومن و باخدا پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 16:08

بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "

خدایا ما را در راه بندگیت کمکمان کن...

محققا کسانی که گفتند: «پروردگار ما اللّه است»، سپس استقامت کردند، نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می‌شوند. (الاحقاف/۱۳)

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّـهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

سلام و سپاس از حضور گرمتون

* آبجی صبا * پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 11:39 http://avayeshaparakha.blogsky.com

من از معبود یکتایم فقط یک چیز میخواهم
نگیرد هرگز از قلبت امید استجابت را ...

آمین...

سلام

انسان که غرق شود قطعا می میرد

...چه در دریا

...چه در رویا

...چه در گناه

پروردگارا ما را لحظه ای به حال خود رهایمان مکن

آمین

آمین...
سلام دوسث عزیز
متشکرم از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد