مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

برنده

یک انسان شناس به تعدادی از بچه های آفریقایی یک بازی پیشنهاد کرد:
او سبدی از میوه را در نزدیکی یک درخت گذاشت و گفت هر کسی که زودتر به آن برسد، میوه های خوشمزه را برنده می شود. هنگامی که او فرمان دویدن را داد، تمامی بچه ها دستان یکدیگر را گرفتند و  با یکدیگر دویدند و در کنار درخت، خوشحال نشستند؛ درحالیکه یک نفر می توانست به تنهایی همه میوه ها را برنده شود. هنگامی که انسان شناس از این رفتار آنها پرسید؛
آنها گفتند: آبونتو (UBUNTU)، چگونه یکی از ما میتونه خوشحال باشه در حالیکه دیگران ناراحت اند.
(آبونتو در فرهنگ ژوسا یعنی من هستم چون ما هستیم)
نظرات 2 + ارسال نظر

چقدر قشنگ بود .. چقدر زیباست اگه همه با این دیدگاه زندگی کنیم که من هستم چون ما هستیم

*** دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 16:47

من هستم چون ما هستیم...
به امید آبونتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد