مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

باز هم من زنده ام، آه ای خدا متشکرم!

باز هم من زنده ام، آه ای خدا متشکرم!
باز باران بر غبار شیشه ها، متشکرم!
با زهم بیداری و خمیازه و صبحی دگر،
دیدن آینه و نور و صدا، متشکرم!
باز هم یک سفره و یک چای داغ و نان گرم،
فرصت دیدار تو در این فضا، متشکرم!
بار دیگر می توانم بو کنم از پنجره،
یاس خیس خانه همسایه را متشکرم!
گرچه در این وقت پُر، گهگاه یادت می کنم،
خاطرم جمع است می بخشی مرا، متشکرم!
من که بی تسبیح و بی سجاده ام ، از من بگیر،
این تغزل را به عنوان دعا، متشکرم

"حمید مصدق"

نظرات 2 + ارسال نظر
Kh یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:28

الحمدلله رب العالمین
بسیارزیبابود ازشما هم متشکرم

خدایا شکرت!
متشکرم دوست عزیزم

leyla پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:59 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام.منم از خدا به خاطر خلق این همه زیبایی و مهربونی و از

شما به خاطر حسن سلیقتون متشکرم

ممنونم لیلا جان از پیامهای پر مهرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد