مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

میم مثل مادر...

کاشکی میشد بهت بگم؛
چقد صداتو دوس دارم
چقد مث بچگیام؛
لالاییاتو دوس دارم
سادگیاتو دوس دارم
خستگیاتو دوست دارم
چادر نماز و زیر لب، خداخداتو دوس دارم
کاشکی رو طاقچه ی دلت، آینه و شمعدون میشدم
رودشتِ ابری چشات، یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل، برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس، تو باغ دستات بشونم...


میم مثل مادر...
تقدیم با عشق به همه ی مادرها
روزتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 16:11

فاطمه باغ گلاب است خدامیداند..

فاطمه گوهرناب است خدا میداند.

فاطمه واژه زیباست ،تعجب نکنید..
کرم فاطمه دریاست، تعجب نکنید..

فاطمه دخترطاهاست بگو یازهرا..

فاطمه روح تولاست، بگو یا زهرا ..
ولادت با سعادت مادر سادات مبارک

یازهرا..
میلاد بر شما هم مبارک مهناز جون

Kh جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 12:57

مادر نوشته می شود @@ فرشته @@ خوانده می شود
برای سلامتیشون صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد