مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

راز عشق

راز عشق در تواضع است.
این صفت به هیچ وجه نشانه تظاهر نیست.
بلکه نشان دهنده احساس و تفکری قوی است.
میان دو نفری که یکدیگر را دوست دارند،
تواضع مانند جویبار آرامی است که چشمه محبت
آنها را تازه و با طراوت نگه می دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر

من به روزهای زیبایی که در راهند ایمان، باور و یقین دارم…
بیا با هم باور کنیم که به استقبال روزهای بی نظیری می رویم ،
من و تو
با تلاش و عشق و امید..
یادمان باشد که هوای هم را داشته باشیم…
روزهای ابری من تو خورشید باش و بدرخش و امید ببخش
و روزهای ابری تو من چنین خواهم کرد…
یکبار برای همیشه بیا بی نظیر باشیم و افقهای دورتری را ببینیم
و قول بدهیم که حتی اگر خسته هم شدیم هرگز ناامید نشویم…
من به عهدم پایبندم تو هم ثابت قدم بمان….

بسیار ممنونم

ارمغان سلامتی(مدرسه سلامت) چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 18:46 http://salamat4you.blogfa.com/

محبت گوهر گرانبهایی است که در برخی از قلبها روی آن خاکستر نشسته است.

این پوشش نازک و کوتاه را با تبسم بزدایید تا گوهر گرانبهایی که پنهان است، آشکار شود و با درخشش خود، روح و قلب همگان را روشن سازد...

زیرا مهد پرورش خرد، آغوش عقل نیست، بلکه دامان عشق است.

نهال خرد باید در کوزه عشق کاشته شود و با آب احساسات آبیاری گردد...


سلام
خیلی زیبا و دلنشین بود.
موفق و سلامت باشید.

سلام همکار عزیز
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد