مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد

سلام من به امامی که صیدِ زندان شد
میان اوج بلا کوه صبر و ایمان شد
ســـــلام من به نمــــازی که حلقه ی زنجیـــــر
به جای دانه ی تسبیح، مونس آن شــد
سلام من به نوایی که همچو آه علی
میان قعرِ سیه چالِ خصم پنهان شد
ســلام من به مناجات و ذکر یا زهـــــرا
که مَحــــرم دل ســـــوزان او به زندان شـــد

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 22:14 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام
بنده هم به نوبه خودم شهادت امام موسی کاظم(ع)رو خدمت شما تسلیت میگم

سلام لیلا جان
با آرزوی اینکه از پیروان واقعی ائمه و آن حضرت باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد