مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

سنگ قبر کشیش

***بر سنگ قبر کشیشی نوشته شده بود: ***

آن هنگام که جوان بودم و فارغ از همه چیز، در سر آرزوی تغییر دنیا را می پروراندم. بزرگتر و خردمندتر که شدم، دریافتم جهان تغییر ناپذیر است. پس افق اندیشه هایم را محدودتر کردم و بر آن شدم تا تنها کشورم را تغییر دهم، اما این هم عملی نبود. پس از سالها زندگی و تجربه آخرین تلاش نومیدانه خود را صرف تغییر خانواده ام کردم اما افسوس آنها نیز که نزدیکترین کسان من بودند تغییر نکردند. اکنون که در بستر مرگ آرمیده ام، ناگاه حقیقتی را یافتم . اگر تنها خودم را تغییر داده بودم، نمونه ای می شدم برای اعضای خانواده ام تا آنها نیز خود را تغییر دهند. با انگیزه و تشویق آنها چه بسا کشورم اندکی اصلاح می شد و شاید می توانستم دنیا را هم تغییر بده .

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 23:32 http://salamat4you.mihanblog.com/

احسنت...
تأمل برانگیز است.

لیلا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 06:22 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلا م:خیلی حیف شد که کشیش دیر به نتیجه رسید

سلام لیلا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد