مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

شایعات فضای مجازی

نظرات 2 + ارسال نظر
....... جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 21:30 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

وشایعات فضای مجازی را نباید به فضای حقیقی اورد

ارمغان سلامتی جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 17:37 http://salamat4you.mihanblog.com/

"دلم می خواست های من"
زیادند
بلندند
طولانی اند ...
اما مهمترین دلم می خواستم،
این است که انسان باشم
انسان بمانم
و انسان محشور شوم ...
چقدر وقت کم است
تا وقت دارم باید مهر بورزم به همین چند نفر که از تمام مردم دنیا با من نفس می کشند
باید مهربورزم به همین جغرافیایی که سهم چشمهای من از جهان است
وقت کم است باید خوب باشم
مهربان باشم...
ودوست بدارم همه ی زیبایی ها را...
ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ : ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ :
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺁﻧﺠﺎ ﺑﻬﺸت است ...

خیلی متن زیبایی بود دوست خوبم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد