مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

روز عرغه روز نیایش، بر شما آسمانیان مبارک

روز عـــرفه روز بـــریدن از خاک و پیوند با افلاک

و روز توسل به مقام ربوبیتِ حضرت حق مبارک

تنگ غــروب و ساحلِ شــور و نوای عـرفه

شکسته کشتی دلم، به ناله های عـرفه

بـر پــرِ سجاده‌ی دل، گره نشسته، وا نما

ای گل سجاده نشین، به یک دعای عرفه

«حسن فطرس»

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز شنبه 12 مهر 1393 ساعت 17:53

چه خوب شد عرفه دلبرم صدایــم کرد
خدا به خاطر ارباب این عطایـــم کرد
چه منتی که در این روز معرفت،اربـاب
به خوان نعمت العفو خود گدایــم کرد

طاعات تون قبول....

خیلی التماس دعا

عرفه بر شما مبارک
ممنونم
حاجتتون روا ان شاءالله

مومن و باخدا جمعه 11 مهر 1393 ساعت 21:10

کى رفته‌اى زدل که تمنا کنم ترا
کى گشته‌اى نهفته که پیدا کنم ترا
با صدهزار جلوه برون آمدى که من
با صد هزار دیده تماشا کنم ترا
غایب نگشته‌اى که شوم طالب حضور
پنهان نبوده‌اى که هویدا کنم ترا
روز عرفه فرصتى استثنایى در هر سال است که باید از لحظات آن در تقویت رابطه با خداوند استفاده نمود.التماس دعا

روز عرفه، روز عرفان، روز شناخت و روز عید عارفان بر شما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد