مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

ایمان دارم...

ﺍﯾﻤـــﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ...
ﮐــﻪ ﻗﺸﻨـﮕـﺘــﺮﯾﻦ ﻋﺸــﻖ
ﻧﮕــﺎﻩ ﻣﻬــﺮﺑـــﺎﻥ ﺧــﺪﺍﻭﻧـــﺪ ﺑـﻪ ﺑﻨـﺪﮔـﺎﻧـﺶ
ﺍﺳــﺖ...
ﺯﻧـــﺪﮔــﯽ ﺭﺍ ﺑـــﻪ ﺍﻭ ﺑﺴــــﭙﺎﺭ...
ﻭ ﻣﻄـﻤﺌــــﻦ ﺑـــﺎﺵ ﮐــﻪ ﺗــﺎ ﻭﻗﺘـــــﯽ ﮐــﻪ ﭘﺸﺘــﺖ
ﺑــﻪ ﺧـــﺪﺍ ﮔــﺮﻡ ﺍﺳــﺖ
ﺗﻤـــﺎﻡ ﻫــﺮﺍﺱ ﻫـــﺎﯼ ﺩﻧﯿـــﺎ ﺧـﻨـــﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳــﺖ

نظرات 3 + ارسال نظر
گل نرگس یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:54 http://golenargesi.blogsky.com/

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم می‌خندم
آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…

سلام و سپاس دوست خوبم

لیلا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 11:30 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مهربان جانم

میلاد امام هادی(ع)رو خدمت شما عزیز بزرگوار و خانواده محترمتون تبریک و تهنیت عرض میکنم

شادباشید و سلامت

سلام عزیزم
میلاد نور بر شما هم مبارک

ارمغان سلامتی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:32 http://salamat4you.mihanblog.com/

من در جست و جوی بهشتِ ابدی هستم . . .

پس می کوشم تا این لحظه را؛ اکنون و اینجا به بهشت تبدیل کنم.
چگونه؟
با رنگ کردن این لحظاتِ طلائی...
باید لحظاتم را ابدی کنم.
لحظاتی که اگر رنگشان نکنم، بی رنگ می‌مانند و از دستم می روند...

من پاکدامنی را پیشه می‌کنم، تا لحظاتی "پاک" را برای خودم جاودان کنم...
چه کسی می داند آیا لحظاتی دیگر من باز هم نفس خواهم کشید؟!
پس باید قدر این نفس های "پاک" را بدانم.

کسانی که فکر می‌کنند با خراب کردن لحظه های طلایی عمر و جوانیشان، با پاک بودنشان، فریب خورده اند ، هیچ چیز از خود و کائنات نمی‌دانند!

همچون طوطی تقلیدانه واژه هایی "بی ارزش" را تکرار می کنند.

من می گویم هیچگاه اکنون را به آینده موکول نکن.

موکول کردن به آینده از حقه های ظریف ذهن فریبکاران است.

پس بیا تمامی لحظه های اکنونت را با "پاکی و جاودانگی" زندگی کن.

بیا آنها را رنگ کن...
همیشه به یاد داشته باش که این لحظه، ممکن است تنها لحظه ای باشد که در اختیار داری.
مطمئن باش این لحظۀ زیبا اگر زیبا رنگ نشود، از دستت خواهد رفت.

اگر این نگرش در تو جا بیفتد همه زندگی ات را دگرگون می سازی.

آنگاه خواهی دید چیزهای کوچک زندگیت، بزرگ می شوند، آنقدر بزرگ و زیبا که بهمنی از
سفیدی و خنکی را برایت به ارمغان می آورند.

مادی و معنوی و خاکی، مقدس می شوند و "خارق العاده."....

فقط با یک رنگ زیبای "خدایی"....

تمامی لحظه های اکنونت را با "پاکی و جاودانگی" زندگی کن.
متشکرم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد