مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

مناجات ریاضی

ای خدای مهربان! همواره دوستت خواهم داشت چرا که:
به من آموختی که باید سپیدیها را مجذور و از سیاهی ها جذرگرفت زیباییها را در ده به توان ده ضرب کرد و زشتیها رابر آن تقسیم کرد.
به من آموختی تا منخنی اکیدا نزولی پشت خمیده آن پیرزن دردمند رابر صفحه کاهگلی دیوار کلبه اش همواره بخاطر داشته باشم.
به من آموختی که باید از همه بدیهای دیگران فاکتور گرفت و آموختم که هر روزمان باید نقطه عطفی باشد برای تغییر علامت از منفی به مثبت بی نهایت. به سمت آن حقیقت نامتناهی.

ای خدای مهربان! تو را همیشه تاریخ سپاس خواهم گفت؛ چرا که در محضر تو آموختم چگونه انسان باشم و در خدمت به دیگران از پارامترهای موجود پا را فراتر نهم و در بینهایتِ عشق ورزیدن غوطه ور گردم...

نظرات 2 + ارسال نظر
Kh جمعه 1 آبان 1394 ساعت 10:57

برای سینه زدن رخصتی بده آقا‏
به دست خسته ی من قدرتی بده آقا‏
شبیه سال گذشته دوباره آمده ام
برای خوب شدن فرصتی بده آقا‏
دوباره قصد نمودم که نوکرت باشم
در این دوماه عزا همتی بده آقا‏
دعای خیر پدر بود آمدم اینجا
به سفره ی پدرم برکتی بده آقا‏
از آن قواره ی مشکی که دست فاطمه است‏
به روضه خوان خودت خلعتی بده آقا‏
زغصه های سر غرق خون تو بر نی
چگونه سرشکنم، جراتی بده آقا‏
سر مطهرتان بارها ز نی افتاد‏
میان روضه به من طاقتی بده آقا‏
سلام عزاداری تون قبول
التماس دعا

سلام دوست خوبم
متشکرم
حاجت روا باشین ان شاءالله

لیلا سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 10:26 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مهربان جانم

احسنت..عالی مث همیشه

سلام عزیزم
متشکرم از محبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد