مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

حماسه ٩ دیماه

سالروز حماسه ٩ دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گرامی باد.

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."       مقام معظم رهبری

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 16:41 http://salamat4you.mihanblog.com/

21 پیام جادوئی مدیریت زمان

نویسنده : احمد حلت

1. ثانیه های امروز ، قطره های باران الهی اند که بر زندگی ام می بارند.

2. من در پی شکار فرصت ها هستم و از جزئی ترین لحظه هایم، هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.

3. به زمان اجازه می دهم که با شادمانی بگذرد تا من با برنامه ریزی و تلاش ، به هدف هایم برسم .

4. با صرف کمی وقت و انرژی ، می توانم به آرزوهای به حق دلم برسم .

5. امروز زیبا ، همان دیروزی ست که من از آمدنش نگران بودم ، اکنون را با لذت زندگی می کنم ، فردا بهترین روز زندگی من است !

6. به جای چشم دوختن به سال های آینده ، از ثانیه های اکنون لذت می برم.

7. زمان وسیله ای قدرتمند و با ارزش در دست من است که برای نیل به هدف هایم ، به آن نیاز مبرم دارم.

8. زمان برای من نامحدود است و سرشار از شگفتی.

9. با استفاده به جا از تجربه های زندگی ام ، از اتلاف وقت جلوگیری می کنم.

10. لحظه لحظه های زندگی من ، متبرک هستند و مفید .

11. من به خوبی از وقتم استفاده می کنم.

12. سریع تر از آنچه تصور می کنم ، به خواسته هایم دست می یابم.

13. با تقویم کاری ندارم ، معیار زمانی برای من ، وقت هایی ست که کاری مفید انجام می دهم .

14. یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین نعمت هایی که خداوند به من عطا کرده ، زمان است. باید قدر این نعمت الهی را بدانم/

15. همیشه فرصت کافی برای انجام کارهایم را دارم.

16. من ارزش ثانیه های زندگی ام را می دانم.

17. من بی نهایت خوشبخت هستم ، چون گوهر گرانبهای زمان را در اختیار دارم.

18. به جای آن که زمان زیادی را به این موضوع اختصاص دهم که چگونه از وقتم استفاده کنم ، دست به کار می شوم و به بهترین شکل آن را به کار می گیریم.

19. یک دقیقه اکنون ، بیشتر از یک ساعت فردا ارزش دارد.

20. زمان برای من سرشار است از اعجاز و اندیشه های الهام بخش .

21. به جای آن که وقتم را صرف حسرت خوردن به روزهای گذشته کنم ، آن را در جهت لذت بردن از اکنون و ساختن آینده ام به کار می بندم...

متشکرم از حضور ارزشمنتون

لیلا چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 13:28 http://leyla-taraghi.blogsky.com

اگرفرمان دهد رهبر بتازیم
اگر او خواهد از ما سر ببازیم

وگر صبرو قرار از ما بخواهد
بشینیم و بسوزیم و بسازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد