مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

مرد خسیس (طنز)

روزی مرد خسیسی که تمام عمرش را صرف مال اندوزی کرده بود و پول و داریی زیادی جمع کرده بود، قبل از مرگ به زنش گفت: من می خواهم تمامی اموالم را به آن دنیا ببرم. او از زنش قول گرفت که تمامی پول هایش را به همراهش در تابوت دفن کند. زن نیز قول داد که چنین کند.چند روز بعد مرد خسیس دار فانی را واداع کرد.
وقتی ماموران کفن و دفن مراسم مخصوص را بجا آوردند...
و می خواستند تابوت مرد را ببندند و ان را در قبر بگذارند،ناگهان همسرش گفت: صبر کنید. من باید به وصیت شوهرم عمل کنم. بگذارید من این صندوق را هم در تابوتش بگذارم. دوستان آن مرحوم که از کار همسرش متعجب شده بودند به او گفتند آیا واقعا حماقت کردی و به وصیت آن مرحوم عمل کردی؟ زن گفت: من نمی توانستم بر خلاف قولم عمل کنم. همسرم از من خواسته بود که تمامی دارایی اش را در تابوتش قرار دهم و من نیز چنین کردم. البته من تمامی دارایی هایش را جمع کردم و وجه آن را در حساب بانکی خودم ذخیره کردم. در مقابل چکی به همان مبلغ در وجه شوهرم نوشتم و آن را در تابوتش گذاشتم، تا اگر توانست آن را وصول کرده و تمامی مبلغ آن را خرج کند!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
آبجی صبا :) جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 22:44 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

چه شکلکچیا مزه ای

سینا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:32

سلام من اعتراض دارم چرا فقط مردا خسیس میشن واینطورین نمیشه که

سلام بر شما
شاید به علت اینکه در چامعه ما مردا باید از عهده مخارج زندگی بر آیند مجبورند حساب و کتاب داشته باشند و کم کم به سمت خسیسی پیش میرند

لیلا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 10:45 http://leyla-taraghi.blogsky.com

خخخخخخخخخ

دو تا شکلکای بالا منو کشته

سحر خانم جمعه 25 دی 1394 ساعت 00:12 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین
896518

سلام
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد