مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

‏شب قدر

خوشـا آنان که از حق بــرگرفتند

از این پس عشق را در برگرفتند

خوشا آنان که در شام ‏شب قدر

کتاب اللّـــه را بـر ســـر گرفتــند.

نظرات 3 + ارسال نظر

خدایا...پروردگارا...کمکم کن، کمکم کن که بتوانم پنچره ی دلم را روبه حقیقت بگشایم...
خدایا...یاریم کن که مرغ خسته دلم راکه دیری است دراین قفس زندانی است، درآسمان آبی عشق تو پرواز دهم...
خدایا..پروردگارا...یاریم کن که شوق پرواز را همیشه درخود زنده نگهدارم .....
خدایا...توخود می دانی که بدترین درد برای یک انسان دورماندن ازحقیقت خویشتن ورهاشدن درگرداب فراموشی وسردرگمی است...پس تو ای کردگار بی همتا مرا یاری کن که به حقیقت انسان بودن پی ببرم تا بتوانم روزبه روزبه تو که سر چشمه تمام حقیقت هایی نزدیک ونزدیکتر شوم....
خدایا...همیشه گفته ام که تورادوست دارم...حالا هم باتمام وجود فریاد می زنم:

خدایا........دوستت دارم.....دوستت دارم...دوستت دارم...

خدایا........دوستت دارم

یه منتظر دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:35 http://rahsafar313.blogsky.com

شب های قدر من و حتما حتما فراموش نکنید از دعای خیرتون

در پناه حق سالم و سعادتمند باشین

یه منتظر دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:32 http://rahsafar313.blogsky.com

سلام طاعات و عبادت قبول التماس دعای مخصوص

ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.

ببخشید ولی خیلی خوشحال شدم از دیدن وبلاگتون بعد مدتها

التماس دعا یا حق

سلام عبادات شما هم قبول درگاه حق
ان شاءالله حاجت روا باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد