مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

مهربانی

تصاویرشباهنگ Shabahang
مهربانی...

باغ سبزی است که
از روزنه پنجره ها باید دید

مهربانم مگذار لحظه ای روزنه
پنجـــــــــــــــره ها بستـــــــه شود

امروزتون پر از مهربانی

نظرات 2 + ارسال نظر
ارمغان سلامتی چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 18:49 http://salamat4you.mihanblog.com/

در حیرتم که وجود ناچیز خودم را در مقابل عظمت آفریدگان و این دنیای بزرگی که در آن زندگی می کنم، به چه تشبیه کنم.

من نمی دانم که جهان مرا چه می داند؟ اما من خود را مانند کودکی می بینم که در کنار ساحل سرگرم بازی است و گاه و بیگاه با یافتن سنگ ریزه ها و یا گوش ماهیهای زیباتر و صافتر از حد معمول، خوشحال می شود؛ حال آنکه اقیانوس بزرگ حقیقت همچنان کشف نشده پیش رویم گسترده است.

ممنونم دوست خوبم

لیلا شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 22:56 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام مهربان جانم

چه عالی...

چی قشنگتر از اینکه هرروزمون پر از مهربونی باشه

منم براتون بهترینها رو آرزو دارم

سلام عزیزم
ممنونم
شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد