مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!
مهربانی ها

مهربانی ها

هر چیز در زندگی تکراری می شود! جز مهربانی!

بلورهای آب در تحقیقات پروفسور ایموتو (1)

چند سال پیش یک محقّق ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو (Masaru Emoto) تحقیقات گسترده ایی را در زمینه ی مولکولهای آب انجام داد. ایشان در سلسله مقالاتی که ارائه دادند، مدعی شدند که مولکول های آب نسبت به مفاهیم معنوی، تاثیر پذیرند. این نظریات که از سوی مؤسّسات علمی مورد تائید قرار گرفته، مبتنی بر بررسی نمونه های فراوانی از کریستال های منجمد شده آب و مقایسه آنها با یکدیگر است.

پرفسور ماسارو ایموتو

پروفسور ایموتو با انجام حدود ده هزار آزمایش از سال 1994 یافته های خود را طی مقالاتی با عنوان  پیام هایی از آب، در سال های 1999، 2002، 2004، 2008 میلادی، عرضه کردند.

ایشان گفتند بطور کلی چهار عامل بر روی آب تاثیر می گذارند و تغییراتی در آن ایجاد می کند.

1 . نامه برای آب

2 . نمایش تصویر برای آب

3 . پخش صوت برای آب

4 . خواندن دعا بر آب

و در ادامه می گوید، آب پیام مهمی برای ما دارد و اینکه  نگاه عمیق‌تری به خودمان بیندازیم. زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌کند. می‌دانیم که زندگی بشر و گیاهان مستقیماً به کیفیت آبی که در اطراف  یا درونشان وجود دارد وابسته است. شاید قبل از تحقیقاتِ همراه با عکسِ جناب ایموتو، این امر برایتان خیلی ملموس نباشد، اما بعد از دیدن تحقیقاتِ ایشان، بطور کلی نظر همه شما دگرگون خواهد شد و منبعد با حس و احترام خاصی نسبت به تاثیرات متقابلی که شما بر آب و آب بر شما می گذارد، برخورد خواهید کرد تا برکت بر جهان و جانتان جاری شود...

ادامه دارد...

→ بعدی                   

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 19:34

جالبه

قال الله تعالی : « و انزلنا من السماءِ ماءً طهوراً »
و ما از آسمان آبی پاک و پاک کننده فرو فرستادیم . »
«سوره فرقان آیه 48»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد